Eindelijk vertrekken - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Koen Velden - WaarBenJij.nu Eindelijk vertrekken - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Koen Velden - WaarBenJij.nu

Eindelijk vertrekken

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

07 November 2013 | Nederland, Boxtel

Na lang wachten en zoeken dan eindelijk toch vertrekken.

Het heeft even geduurd na de studie maar na lang twijfelen heb ik uiteindelijk toch besloten te gaan reizen en daarna pas een baan te gaan zoeken.

Maar waar dan naar toe?
Dat was natuurlijk de eerste vraag die in me op kwam toen ik uiteindelijk besloot te gaan reizen. Aangezien ik na een poosje twijfelen toch in mijn eentje zou gaan reizen moest het wel een locatie zijn die ik leuk vond en waar ik ook in mijn eentje rond zou kunnen (lees durven) reizen. Na lang twijfelen over Australië is het dan toch de eerste keus Zuid-Oost Azië geworden.

Beginnend in Thailand waar ik in Bangkok opgehaald wordt om te gaan beginnen met een 7 daagse tour. Na een paar dagen Bangkok onveilig maken vertrek ik via de nacht trein richting van Khao Sok National park. Na aangekomen te zijn in het nationaal park vertrekken we de dag er na verder naar Koh Phangan, Bottle beach ( Noorden van het eiland). Hier zal ik nog een paar dagen genieten van de mooie blauwe lucht en de heldere zee.

Maar na deze introductie gaat het pas echt beginnen. Wordt het nou eerst Chiang Mai, of eerst Cambodja?
We zullen zien wat er gebeurd na de eerste 7 dagen in Thailand.

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte!

  • 07 November 2013 - 14:24

    Yvonne:

    Veel plezier!!!


  • 07 November 2013 - 15:33

    Merel:

    Wat een goed begin!!! Nogmaals heel veel plezier en ben benieuwd naar al je verhalen en avonturen! Geniet ervan en dat het een prachtige reis mag gaan worden! Liefs xxx merel

  • 08 November 2013 - 13:03

    Peter:

    Heel veel plezier Koen!
    Hoe is de groep? Wanneer komt het eerste verhaal? :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Actief sinds 05 Nov. 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 4246

Voorgaande reizen:

07 November 2013 - 01 Februari 2014

Backpacken in Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: